Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Lördag = stressig dag men ändå med lite chill

Av Aanna - 10 mars 2012 09:28



HejsanHoppsan!


Har nyss vaknat (8.30) och slängde mig snabbt in i duschen för idag ska jag jobba klockan 14.00 och så innan ska de komma någon snubbe och kolla på lägenheten, ja sa att han skulle komma på förmiddagen eftersom att jag ska jobba, men de får vi ju se när han ringer och hade tänkt att dyka upp. Bara det inte blir försent alltså.. -.-


Igår var det en hyfsat okej dag.

Först drog jag in på stan för att leta något till pappa som fyller år snart, men hittar fan ingenting och blir så irriterad! Men ja hittade iaf en annan sak till Anna som fyller år dagen efter honom, men jag e borta den helgen så ja måste lämna presenterna tidigare. :P haha

Sedan drog jag på jobber och fick höra att de hade haft kaos där så jag fick hoppa in 16-18 på Frasses och sedan 18-21 på Kebaben. 

Mycket folk var det så vi va 5 stycken totalt igår, 3 på kebab och 2 på frasses.

Därför idag ska ja egentligen börja kl 3, men eftersom de va kaos på Frasses igår så får jag komma kl 14 istället bara för att vara säker på att de klarar de för annars e de bara 2 på kebab o 1 på frasses.


Men nu ska ja börja göra mig i ordning och sedan låta han kolla, jobba mina 7 timmar och sedan åka hem och prata med Älskling i lur. <3


Åker ner nästa helg så det känns bra :D hihi

Flyttar ju dit runt den 1 maj så de e underbart men mycket att planera och greja. :P haha


Men nu så.

Hörs hej! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aanna - 9 juli 2012 15:08

Sitter just nu hos brorsans flickväns familj. Hennes mamma fyller år idag så vi ska fika lite och sedan åka hemåt där mammas gubbe inte kan röra sig då han gjort illa ryggen. Helgen var underbar. Va först på Väla i lördags och sedan va vi på Ekebo...

Av Aanna - 7 juli 2012 20:42

Hellou! Har nyss slängt i mig lite pizza och nu ska vi snart iväg på ekebofestivalen för lite pateey :) Är fett peppar ikväll och tagit några glas vin med mamma! Va och shoppade lite kläder idag. Blev ett par svarta jeans på hm, ett spetslinne...

Av Aanna - 6 juli 2012 23:02

Sitter just nu och kollar film. Vet att jag har varit usel på att blogga men tänkte att nu jävlar ska de sättas igång. :) I onsdags kom jag hem efter en och en halv vecka i Östersund. Träffade alla mina kompisar, hittade på massa kul och sedan hann ...

Av Aanna - 8 mars 2012 18:30

    Hellou Hellou!   Idag vaknade jag ganska sent med tanke på att jag är ledig så jag passade på att kunna sova lite extra typ 2 timmar extra än i vanliga fall. Är ju som ingen mening att sova bort hela dagen för då är ju allt förstört likso...

Av Aanna - 8 mars 2012 18:30

    Hellou Hellou!   Idag vaknade jag ganska sent med tanke på att jag är ledig så jag passade på att kunna sova lite extra typ 2 timmar extra än i vanliga fall. Är ju som ingen mening att sova bort hela dagen för då är ju allt förstört likso...

Presentation


Hey! It´s all about Me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards