Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Aanna - 8 mars 2012 18:30



Hellou Hellou!


Idag vaknade jag ganska sent med tanke på att jag är ledig så jag passade på att kunna sova lite extra typ 2 timmar extra än i vanliga fall. Är ju som ingen mening att sova bort hela dagen för då är ju allt förstört liksom. :)


Så Älsklingen tog bussen till Lund imorse för han skulle kolla på ngt inom universitet så ja tänkte ringa och väcka honom men jag sov som en stock. :D

Sen klev ja upp och gjorde mig i ordning, lyssnade på lite musik, käka frukost och sedan fixade mig lite slarvigt för ja skulle in på stan och leta födelsedagspresenter åt både pappa och min styvsyrra...

Hitta lite spännande och som grädde på moset så ringer de en kille som ska komma och kolla på lägenheten på lördag fm.


Nu kom de nyss en tjej som impulskollade så de gick jättebra de med. världens trevligaste tjej alltså!


Älsklingen håller på och letar mobil så ja kollar lite va de e för några han vill/ska köpa så får vi se vad han hittar imorgon! :D haha

Ska snart ner på Ica och handla lite middag... venne va ja ska äta än, men sedan blir det att planera design till projekt och big brother.


Men nu ska ja se om inte älsklingen ska ta och ringa mig något :D


Pusspuss Jag älskar min Fjäjil <3

Av Aanna - 8 mars 2012 18:30



Hellou Hellou!


Idag vaknade jag ganska sent med tanke på att jag är ledig så jag passade på att kunna sova lite extra typ 2 timmar extra än i vanliga fall. Är ju som ingen mening att sova bort hela dagen för då är ju allt förstört liksom. :)


Så Älsklingen tog bussen till Lund imorse för han skulle kolla på ngt inom universitet så ja tänkte ringa och väcka honom men jag sov som en stock. :D

Sen klev ja upp och gjorde mig i ordning, lyssnade på lite musik, käka frukost och sedan fixade mig lite slarvigt för ja skulle in på stan och leta födelsedagspresenter åt både pappa och min styvsyrra...

Hitta lite spännande och som grädde på moset så ringer de en kille som ska komma och kolla på lägenheten på lördag fm.


Nu kom de nyss en tjej som impulskollade så de gick jättebra de med. världens trevligaste tjej alltså!


Älsklingen håller på och letar mobil så ja kollar lite va de e för några han vill/ska köpa så får vi se vad han hittar imorgon! :D haha

Ska snart ner på Ica och handla lite middag... venne va ja ska äta än, men sedan blir det att planera design till projekt och big brother.


Men nu ska ja se om inte älsklingen ska ta och ringa mig något :D


Pusspuss Jag älskar min Fjäjil <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! It´s all about Me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards