Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Aanna - 4 mars 2012 19:03



Matte... Inte min grej


sitter just nu och försöker mig på min matte b som ja ska skicka in idag.

har missat massa eftersom jag inte haft någon bok att kunna plugga i och min älskade pojkvän har oxå åkt hem tillbaka till Helsingborg så det känns inte helt okej och jag orkar verkligen inte fokusera på det. ligger så mycket efter oxå så jag känner att jag inte kommer kunna hinna ikapp med detta innan slut datumet jag ska ha muntligt och få mitt betyg.


Hatar söndagar. 

Finns ingenting att göra... joo ja har iof pluggat matte idag, handlat och städat.

Sedan har min älskling suttit och försökt peppat mig hela dagen men matte.... -.- nej..

haha han peppar mig iaf och det är jag så glad över.!


Nu ska jag göra lite middag, funderar på blodpuddig, eller de e nog de enda som är i kylen som jag kan göra en riktig middag av vill säga.


Lägenheten uppsagd och Jobbet uppsagt

och om 2 månader lämnar jag Östersund.



Jag älskar dig Dominik, 

du är bara min fjäjil och jag finns alltid här för dig! <3



Pusss <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! It´s all about Me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards